Kommunedelplan for miljø og klima 2015-2025

Vi skal skrive høringsuttalelse til kommunen om den nye kommundelplanen for miljø og klima. Førskommende søndag er alle medlemmer og andre interesserte velkommen til arbeidsmøte og lang lunsj hos valgkampansvarlig Katrine Aalstad. Alle tar med noe til felles matbord, unger og bikkjer er også hjertelig velkommen (bikkjene må vente ute). Spørsmål kan stilles til Katrine, tlf.: 958 56 427.

Sted: Møystad Gård, Olsrudvegen 33, Hamar
Tid: søndag 12. april, kl 12.

Førstkommende mandag arrangerer Hamar kommune, etter initiativ fra oss, åpent møte om planen. «Formålet med planen er å utvikle en bærekraftig forvalting av miljø og klima som kan møte framtidige utfordringer og behov. Kommunedelplanen skal bidra til å virkeliggjøre kommuneplanens visjon: ”Hamar – sentrum for det mest attraktive boområdet i Innlandet” skriver Hamar kommune på sine nettsider. I tillegg til at kommunen informerer om planen, kommer Natur og Ungdom, N aturvernforbundet og Changmaker for å holde innlegg. Dette blir en lærerik kveld!

Sted: Hamar kulturhus
Tid: mandag 13. april, kl 17.00

Om arrangementet på Facebook her.

Planutkastet kan leses her.
Ta kontakt med oss om du har innspill, men ikke mulighet til å stille opp på noen av arrangementeten. Frist for innlevering av høringsuttalelsen er 19. april.hamarklimaplan